TEORIPAKET

Det absolut vanligaste numera är att eleverna pluggar på distans inte minst sedan Covid 19 härjade. Distanstesten vi har är väldigt populära bland eleverna och chansen att lyckas på första försöket är mycket god. Dessutom har jag koll på hur mycket dom pluggar genom min mobil och dator. Jag ser alltså när eleven är inloggad, resultat och vilka frågor dom skriver fel på. Det finns även möjlighet och ställa frågor till mig om man inte förstår någon fråga. Detta tillsammans med böcker som ett komplement är det vanligaste sätter att studera idag.

För att du ska kunna lyckas få ett godkänt resultat när du skriver ditt teoriprov på Trafikverket krävs mycket studier.

Därför är det viktigt att du börjar med detta redan i starten av din utbildning.

OBS VIKTIGT ATT TÄNKA PÅ ÄR ATT MAN MEDFÖR GILTIG LEGITIMATION TILL UPPSKRIVNINGEN! DENNA GÅNG ÄR SAMLINGEN INTE PÅ TRAFIKSKOLAN UTAN PÅ TRAFIKVERKET OCH DU SKALL INFINNA DIG DÄR 30 MIN INNAN DIN UPPSKRIVNING FÖR FOTOGRAFERING.